lørdag 1. mai 2010

Overveldet og Lykkelig

Kjære bloggvenner. Jeg er overveldet og lykkelig over responsen som er kommet i forbindelsen med Mayas candy. Ikke bare er det kommet inn over 3000 kroner på konto, men jeg er så lykkelig over solidariteten til folk der ute. Maya bidrar med en fantastisk stempelcandy som selv jeg sikler etter:)
2. premien består av litt av hvert som jeg selv bidrar med.
Randi bidrar med en nydelig gaveeske til tredjeperson, og Kaia har laget en flott kurv som skal fylles med litt godis.
Er ikke dette flott??
Heng deg på for denne trekkes i kveld:)
Status: Vi har nå samlet rundt 400 sekker som er lagret på skolen. I neste uker kommer containeren, slik at vi kan sende tingene. I Chile venter flere på denne containeren og det lages nå en liste over de som trenger klær og utstyr mest. De får hjelp først.
Det er fortsatt mange som ikke har tak over hodet og som nå bor hos familie og venner. Det er kommet noe hjelp fra myndighetene, men dessverre ikke nok.
Jeg fikk høre av min mor en historie om en ung alenemamma med tre barn, som nå bor i hønsehuset, fordi hun ikke hadde rett til å bo i myndighetenes få brakker som er blitt satt opp. Hun hadde jo fire vegger og tak, et trekkfullt hønsehus. Ikke nok med det...hennes eldste sønn har laukemi.
Derfor blir jeg så glad når jeg ser givergleden hos mine venner og bloggvenner.
Denne solidariteten er verdt mye mer enn hva myndighetene får til.
klem til dere alle fra Angella

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar